Vrácení a reklamace zboží

Přestože všechny produkty osobně vybíráme a kontrolujeme, může se stát, že nesplní vaše představy. Jak postupovat při vrácení a případné reklamaci zboží?

Reklamace zboží

Pokud se na zboží objeví závada, máte 24 měsíců na jeho reklamaci. V tomto případě nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese info@equil.czMáme zkušenost, že až v 20 % případů zvládneme problém vyřešit na dálku, což vám ušetří čas i náklady za dopravu.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní od doručení zboží. Váš požadavek se vždy snažíme vyřešit co nejrychlejiV případě oprávněné reklamace máte nárok na proplacení nákladů za dopravu. 

K zásilce přiložte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace. Více informací o reklamaci a vrácení zboží se dočtete v našich obchodních podmínkách.

Výměna zboží

Vybrali jste špatnou velikost, nebo chcete zakoupení zboží vyměnit za jiný model? Není nic jednoduššího. Pošlete nám zboží určené k výměně zpět a my už se o vše postaráme. Výměnu vyřizujeme nejpozději do dvou pracovních dnů od doručení zásilky. 

Pokud bude hodnota zboží vyšší nebo naopak nižší, vzájemně se vypořádáme. A jak na to?

  • Zboží zabalte tak, aby se při transportu nepoškodilo
  • Do zásilky přidejte Formulář pro výměnu zboží
  • Zásilku odešlete libovolným dopravcem na adresu Equil.cz - Internetový obchod, Kolárova 1790, Náchod 547 01, Telefon: +420 773 213 945, Email: info@equil.cz

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Nebojte se nakupovat v e-shopu. Pravda, nemáme kamennou prodejnu, kde si můžete zboží prohlédnout. Pokud však objednávka nesplňuje vaše představy, můžete ji vrátit v zákonné 14denní lhůtě.

Má to však své podmínky. 

  • Vrácené zboží nesmí nést známky používání
  • Nesmí být špinavé nebo poškozené.
  • V rámci 14denní lhůty je potřeba poslat výrobek v originálním nepoškozeném obalu a s kompletním příslušenstvím. 

Co se stane, pokud jste zboží při testování poškodili? 

I v takovém případě můžete zákonnou lhůtu k navrácení využít. Z kupní ceny si však necháme poměrnou část, která odpovídá snížení hodnoty výrobku.

Jak postupovat při vrácení zboží?

  • Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení zásilky.
  • Vrácené zboží nám pošlete v originálním obale s veškerým příslušenstvím.
  • Nezapomeňte do zásilky vložit formulář Odstoupení od kupní smlouvy
  • Náklady na dopravu hradíte sami.

Zásilku pošlete na adresu

  • Equil.cz - Internetový obchod, Kolárova 1790, Náchod 547 01
  • Telefon: +420 773 213 945
  • Email: info@equil.cz