Vrácení a reklamace zboží
Přestože všechny produkty osobně vybíráme a kontrolujeme, může se stát, že nesplní vaše představy. Jak postupovat při vrácení a případné reklamaci zboží?
Reklamace zboží
Pokud se na zboží objeví závada, máte 24 měsíců na jeho reklamaci. V tomto případě nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese info@equil.cz. Máme zkušenost, že až v 20 % případů zvládneme problém vyřešit na dálku, což vám ušetří čas i náklady za dopravu.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní od doručení zboží. Váš požadavek se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji. V případě oprávněné reklamace máte nárok na proplacení nákladů za dopravu.
K zásilce přiložte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace. Více informací o reklamaci a vrácení zboží se dočtete v našich obchodních podmínkách.
Výměna zboží
Vybrali jste špatnou velikost, nebo chcete zakoupení zboží vyměnit za jiný model? Není nic jednoduššího. Pošlete nám zboží určené k výměně zpět a my už se o vše postaráme. Výměnu vyřizujeme nejpozději do dvou pracovních dnů od doručení zásilky.
Pokud bude hodnota zboží vyšší nebo naopak nižší, vzájemně se vypořádáme. A jak na to?
- Zboží zabalte tak, aby se při transportu nepoškodilo
- Do zásilky přidejte Formulář pro výměnu zboží
- Zásilku odešlete libovolným dopravcem na adresu Equil.cz - Internetový obchod, Kolárova 1790, Náchod 547 01, Telefon: +420 773 213 945, Email: info@equil.cz
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
Nebojte se nakupovat v e-shopu. Pravda, nemáme kamennou prodejnu, kde si můžete zboží prohlédnout. Pokud však objednávka nesplňuje vaše představy, můžete ji vrátit v zákonné 14denní lhůtě.
Má to však své podmínky.
- Vrácené zboží nesmí nést známky používání.
- Nesmí být špinavé nebo poškozené.
- V rámci 14denní lhůty je potřeba poslat výrobek v originálním nepoškozeném obalu a s kompletním příslušenstvím.
Co se stane, pokud jste zboží při testování poškodili?
I v takovém případě můžete zákonnou lhůtu k navrácení využít. Z kupní ceny si však necháme poměrnou část, která odpovídá snížení hodnoty výrobku.
Jak postupovat při vrácení zboží?
- Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení zásilky.
- Vrácené zboží nám pošlete v originálním obale s veškerým příslušenstvím.
- Nezapomeňte do zásilky vložit formulář Odstoupení od kupní smlouvy.
- Náklady na dopravu hradíte sami.
Zásilku pošlete na adresu
- Equil.cz - Internetový obchod, Kolárova 1790, Náchod 547 01
- Telefon: +420 773 213 945
- Email: info@equil.cz